Przyjemna dostawa z Onie.pl

Po zamówieniu:

Upewnij się, że adres dostawy jest prawidłowy. Czasem adres płatności / faktury jest inny niż adres dostawy.

Po 1-14 dniach:

Tuż po skompletowaniu dla Ciebie zamówienia, otrzymasz od nas telefon w sprawie terminu dostawy.

Ustal dogodny termin z naszym działem logistyki.

W dniu dostawy:

Potwierdź swoją obecność, nasz kierowca także zadzwoni w tej sprawie.

Prosimy o obecność w umówionym terminie. Z uwagi na długą trasę naszego kierowcy, potrzebujemy widełki czasowe na dojazd do 3 godzin. Jeśli umówiłeś transport na 16:00, prosimy o obecność w domu między 16:00-19:00.

Wnoszenie mebli:

Jeśli potrzebujesz pomocy przy wnoszeniu - ustal z naszym kierowcą taką opcję. Jest to dodatkowo płatna usługa. Nie każdy kierowca jest w stanie zapewnić wniesienie całej dostawy. Poproś sąsiada, rodzinę o wsparcie w zakresie wniesienia, aby sprawnie odebrać przesyłkę.

Montaż:

Kanapy, narożniki, łóżka są pakowane w karton i folię, zazwyczaj w 1 do maksymalnie 3 kartonów.

Złożenie mebli będzie dla Ciebie bardzo proste. Jest to dosłownie kilka elementów.

Koszty dostawy:

Koszt dostawy naliczany jest indywidualnie dla każdego produktu.

Jeśli chcesz zmienić termin dostawy:

- powyżej 36 godziny przed dostawą - zadzwoń do działu transportu +48 733 800 850 , aby nie umieszczać przesyłki w samochodzie dostawczym, który rusza w trasę po Polsce.

- zmiana transportu do 36 godzin niestety nie jest możliwa, kierowca już posiada Twoją paczkę w samochodzie wraz zaplanowaną trasą. 
Czasem zdarza się, np. że inny klient na tej samej trasie zamówił ten sam towar. Poinformuj nas, nie obiecujemy, ale czasem potrafimy zaradzić sytuacji.

Drugim rozwiązaniem jest pozostawienie towaru np. u sąsiada.  Należy pamiętać o wniesieniu mebli. Osoba odbierająca pod innym adresem koniecznie musi posiadać upoważnienie pisemne zawierające dane osobowe zamawiającego oraz dane swoje, z podpisem zamawiającego.


Dlaczego Onie.pl

Nasze meble zamawiasz bezpośrednio w fabryce wytwórcy. Nie trafią do Ciebie z salonów wystaw meblowych, naprawione po reklamacji czy po leżakowaniu w magazynie przez długie miesiące. Każdy mebel powstaje bezpośrednio na Twoje zamówienie i jesteś pierwszą osobą, która na nie siada.

 Tam gdzie kontakt z producentem jest uciążliwy a reklamacja niepewna, z nami nie masz tego problemu. Wystarczy, że zgłaszasz reklamację a rozwiązaniem problemu zajmujemy się my. Negocjujemy, organizujemy i dokonujemy zwrotów jeżeli sytuacja tego wymaga. Ty możesz spać spokojnie.

Kupując w Onie.pl, otrzymujesz swojego opiekuna, którego zadaniem jest nadzór Twojego zamówienia tak aby przebiegło jak najszybciej bez najmniejszego problemu. Jeżeli jednak takowe się pojawią, Twój opiekun sam zajmie się jego rozwiązaniem. 

Płacisz tylko za produkt. Nie musisz się zastanawiać ile trzeba dopłacić i jaki jest to finalnie koszt. Dostawa jest darmowa. Zawsze.

Twoi specjaliści